Saturday, November 25, 2006

Dungeons&Dragons

Dungeons&Dragons to pierwszy poważny MMORPG bazujący na słynnym module Dungeons And Dragons. Warto zaznaczyć, iż producenci gry mają już spore doświadczenie w tworzeniu gier tego typu. Są oni bowiem odpowiedzialni za stworzenie obu części Asheron's Call, a także Middle-Earth Online.

Gra opiera się na trzech głównych założeniach, które przez twórców są traktowane priorytetowo: combat (rozbudowany moduł walki), content (bogata i ciekawa zarazem zawartość) oraz community (liczna wspólnota graczy). Dungeons&Dragons Online bazuje na najnowszej wersji modułu oznaczonej numerem 3.5. Cechą wyróżniającą grę jest odejście od wielkich światów, z których słyną inne gry RPG. W zamian za to są znacznie mniejsze kontynenty, które mieszczą co najwyżej kilkuset graczy. System walki przede wszystkim opiera się na współpracy pomiędzy grającymi i możliwościach wykreowanych przez nich postaci.

* Gra bazuje na uniwersum Dungeons&Dragons (w wersji 3.5).
* Cztery rasy do wyboru: humans (ludzie), halflings (niziołki), dwarves (krasnoludy) oraz elves (elfy).
* Obecność wszystkich klas zaimplementowanych w D&D 3.5 (druid, łotrzyk, kleryk, barbarzyńca, paladyn itd.).
* System walki w całości bazujący na zasadach modułu D&D 3.5.
* Rozbudowany system tworzenia gildii.
* Obecność większości przedmiotów oraz przeciwników znanych z papierowej wersji D&D.
* Grę obsługuje engine będący rozwinięciem tego, który „napędza” Asheron's Call II.




Linki: http://www.ddo.com
Screen:
http://img99.imageshack.us/img99/6531/5cgaleria5cgaleriaduze5ad9.jpg

No comments: